sobota, 18 marca 2017

Szal różowa chmurka -ciąg dalszy

Miesiąc wcześniej pokazałam Wam początek mojej pracy na drutach -szal różowa chmurka. Wiedziałam, że to będzie trwało... jednak nie sądziłam, że aż tak długo... Kilka razy odkładałam też tą pracę... ale szal   p o w o l i   postępuje :))))))))))))) Zaczyna na nim widać kolejny kolory -różowy i biały :))))))))


W trakcie pracy pomyślałam, że trzeba nieco urozmaicić tą jednolitą przestrzeń między bocznymi i środkowymi dziurkami. Postanowiłam więc dodać wzór... Jaki będzie na końcu... jeszcze muszę pomyśleć, jednak teraz jest taki :)))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...