sobota, 30 stycznia 2016

Granat Nilu -bransoletka inaczej

Rok temu pokazywałam Wam naszyjnik Granat Nilu, a ostatni pokazałam go pewnej niezwykłej Kobiecie, która zapytała mnie czy nie dałoby się zrobić bransoletki dokładnie takiej jak te zawieszki-oponki z mojego tutka :))))) Jakoś dotychczas nie pomyślałam o tym... więc podjęłam wyzwanie :) i dziś mogę Wam powiedzieć, że wzór na zawieszki-oponki doskonale sprawdza się w większych formach -takich jak bransoletki, a i naszyjnik wyjdzie fajny :)))

Ale dziś bransoletka...


1 komentarz:

  1. Oponki już zrobiłam wg Twojego tutka więc teraz się pewnie skuszę na bransoletkę bo wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...