sobota, 19 grudnia 2015

Z inspiracji przezntem

Podczas koordynacji naszyjnika Tesseract w akcji Biżuteryjki dla WOŚP współpracowałam z wieloma wspaniałymi Dziewczynami, które przysłały mi swoje elementy do złożenia we wspólną pracę... Jednak wśród kosteczek znalazłam jedną kulę :) wspaniałą pracę Marii Ważnej, która była prezentem dla mnie :) Więc postanowiłam dorobić do niej sznur, na którym tak oryginalny prezent zawiśnie :))))) Powstał więc kolejny, coś ostatnio robię dużo prac na szydełku, sznur w kolorach metalicznego borda i srebra :))))))))))



A oto i mój prezent, który był inspiracją dla tej pracy, na sznurze :)))))))) Maria -jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję :))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...