niedziela, 8 lutego 2015

2 urodziny

Jakoś nie chce mi się wierzyć... ale dziś mijają dwa lata odkąd prowadzę bloga... Właśnie pooglądałam sobie moje pierwsze posty, pierwsze praca i pierwsze zdjęcia... no cóż... początek to początek, dziś widzę wiele rzeczy, które mogłam zrobić lepiej... pewnie za jakiś czas i dzisiejsze praca będę krytykować...
Jednak dziś kilka statystyk...
  1. ten post to już 157 wpis :)))))
  2. odwiedziło mój blog ponad 38 500 osób :))))) a w szczególności:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję, że byliście za mną...

i mam nadzieje, że wytrzymacie jeszcze trochę

i nadal będziecie zaglądać do mnie czasem :))))))


 
Jeszcze jedna radosna, przynajmniej dla jednej osoby wiadomość... w mojej zabawie-zagadce Gram w kolory wygrała Bluefairy :)))))))))))) Gratuluję Ci serdeczne -zgadłaś najwięcej kolorów :)))))))))))))))) Przypomnę, że nagrodą jest bransoletka -podobna jak na zdjęciu -w wybranym przez Ciebie kolorze, albo i dwóch kolorach. Skontaktuj się proszę ze mną żeby ustalić szczegóły :))))
 


Pozostało jeszcze odpowiedzieć na ostatnie pytanie -ile powstanie zestawień z 13 sznurów kolekcji Gram w kolory???? Otóż będzie ich 78 :)))) a na zdjęciu poniżej są wszystkie :))))

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...