sobota, 9 czerwca 2018

Bransoletka zig-zag

Już jakiś czas temu znalazłam wzór na bransoletkę wykonaną z koralików Half Tila, która mnie urzeka... i właśnie nadszedł czas na wypróbowanie tego wzoru. Jak to ja... musiałam coś zmienić we wzorze -mianowicie postanowiłam zrobić zamkniętą bransoletkę -oryginalny wzór jest zapinany. Zmiana ta nie była taka łatwa, gdyż zależało mi na tym, żeby nie było widać, gdzie jest łączenie. Efekt oceńcie sami... powstała błyszcząca bransoletka zig-zag w kolorach zielonym i pomarańczowym...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...