sobota, 20 grudnia 2014

WOŚP 2015 -Bransoletka Niezapominajka

Jak już Wam pisałam tym razem postanowiłam zaangażować się w akcje Biżuteryjki dla WOŚP nieco mocniej... podjęłam się mianowicie koordynacji 4 bransoletek i dziś chciałam pokazać Wam jedną z nich, a mianowicie Bransoletkę Niezapominajkę.




Bransoletka, w intensywnie niebieskich kolorach z odrobiną żółtego w uzupełnieniu soczystej zieleni ma przywoływać na myśl radosne kwiaty niezapominajek, została stworzona przez 9 kreatywnych i pozytywnie zakręconych kobiet:
  1. Tobatkę,
  2. Joannę Rucińską,
  3. Jolantę Witalińską,
  4. Agnes Wilk G.,
  5. Magdalenę Michalską,
  6. Katarzynę Dworzyńską,
  7. Justynę Faron,
  8. Annę Smolis,
No i oczywiście ostatnią osobą, tworzącą element do tej bransoletki jestem ja... mój element to serce błękitne z odrobiną żółtego :))))


Już niedługo tą bransoletkę, jak i inne prace Biżuteryjek,

będzie można kupić na aukcjach Allegro.

Zachęcam do licytacji :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...