sobota, 19 lipca 2014

Letnia noc

Aż nie mogę uwierzyć jak długo powstawał ten naszyjnik... kolczyki, które były inspiracją dla niego pokazywałam Wam w sierpniu 2013 roku -to prawie rok... Jakoś nie mogłam go skończyć... a to nie miałam odpowiedniej ilości kryształów rivoli... a to robiłam inne rzeczy... a to znowu zapomniałam o nim...

Jednak w końcu powstał naszyjnik -dość prosty ale bardzo ozdobny ;)))))))))))))




Są to oplecione w najprostszy sposób kryształy Swarovskiego, ale ponieważ jest ich aż 33 sztuki. Naszyjnik jest elegancki i nadaje się na wieczór ;)))))))))))))))))



Kolczyki do kompletu już Wam pokazywałam...




ale postanowiłam dodać jeszcze pierścionek, również kryształ w prostym oplocie ;))))))))))))))))))












4 komentarze:

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...