sobota, 27 grudnia 2014

WOŚP 2015 -Bransoletka Treasure of orient

Dzisiaj chciałam Wam pokazać ostatnią bransoletkę jaką koordynowałam w akcji Biżuteryjki dla WOŚP. Pomysł jej powstania zrodził się wraz z pracami nad torebką Treasure of orient... postanowiliśmy zrobić również bransoletkę pasującą do torebki. :))))))))))))

 
Bransoletka ta zbudowana jest na czarnym skórzanym rzemieniu i łączy koralikowe przekładki i srebrne serca. Całość została misternie wykonana przez 8 pozytywnie zakręconych kobiet:
  1. Michalinę Otrębę,
  2. Emilia Wieczorek -Black Pearl,
  3. Aga Orłowska
  4. Kasię z Kuźni Nehesi,
  5. Katarzynę Dworzyńską,
  6. Kornelię z pracowni Sunflower,
  7. Annę Zalewską -Klejnotki,
No i oczywiście ostatnią osobą, tworzącą element do tej bransoletki jestem ja... choć mój element to  tym razem nie serce a środkowa, duża przekładka :))))
 
 
 

Już niedługo tą bransoletkę, jak i inne prace Biżuteryjek,

będzie można kupić na aukcjach Allegro.

Zachęcam do licytacji :))))

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...