sobota, 28 czerwca 2014

Gram w kolory -niebieski-zielony-żółty

Nim pokażę Wam prace... kilka słów o powodzie dla którego wymyśliłam te sznury i takie ich łączenie (na zasadzie każdy z każdym). Każdy kto mnie trochę zna -wie, że uwielbiam ubierać się w rozmaite kolory i dodawać pasującą biżuterię... Ciągle odczuwałam brak kompletu pasującego do takich ciuchów... teraz już nie będzie takiego problemu... części naszyjników można łączyć dowolnie -i oto właśnie powód całego zamieszania... kolekcja będzie powstawała nadal... Kolejna odsłona serii Gram w kolory. Tym razem dołożyłam kolor żółty ;))))

Dzięki temu mam dwa kolejne naszyjniki... pierwszy jest niebiesko-żółty...



drugi zielono-żółty...



Mam też dwa komplety kolczyków -niebiesko-żółty i zielono-żółty ;))))))



Sznury są teraz trzy... i dlatego właśnie potrzebne mi było takie podwójne zapięcie jakie pokazywałam Wam ostatnio. Bez niego nie mogłabym łączyć sznurów każdy z każdym ;))))))



i kolczyki też trzy ;)))))))))



Mogę Wam również zdradzić małą tajemnicę... to jeszcze nie koniec...

A  W  PONIEDZIAŁEK  OBIECUJĘ  NIESPODZIANKĘ  ;))))))))))))))))))))))

1 komentarz:

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...