sobota, 24 października 2015

Czarne diamenty

Tym razem chciałam Wam pokazać kolejny lariat... ale tym razem nietypowy bo:
  1. zrobiłam go specjalnie dla mojej Przyjaciółki, która odniosła duży sukces zawodowy, na który pracowała 5 lat -i właśnie ten naszyjnik jest moją formą powiedzenia -gratuluję !!!
  2. lariat jest nieco krótszy niż zazwyczaj są takie naszyjniki -bo w zamierzeniu nie ma być wiązany (co odejmuje nieco centymetrów), a połączony ma być ozdobną obrączką :)))) -naszyjnik ma całkowitą długość 108 cm.
Więc teraz już nadszedł czas na pokazanie Wam lariatu Czarne diamenty :)))

 
 

Ma misterną obrączkę, której centralnym punktem jest kryształ Swarovskiego w kolorze Black Diamond...



oraz końcówki kulki :))))))))))



Do komplety chciałam wykonać kolczyki, a że Przyjaciółka lubi maleńkie kolczyki -postanowiłam wypróbować wzór Weroniki na maleńkie kolczyki -Groszki grzechu warte z kryształów Swarovskiego :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest cenny, również te krytyczne, ale pamiętajcie, że można komentować, ale nie obrażać...
Komentarze są moderowane, w celu wykluczenia spamu.
Dziękuję Wam za uwagi -te pozytywne i negatywne ;))))))))))))))))))) i zapraszam ponownie...